Zákaznický klub

1. Jaké jsou výhody vstupu do MediaShop Zákaznického klubu?
Zákaznický klub

Členství v Zákaznickém klubu má několik výhod: v rámci naší aktuální akce od nás obdržíte jako dárek kupónový balíček v hodnotě 1950 Kč. Všechny tyto kupony můžete použít pro budoucí objednávky. Navíc, cokoli si objednáte, poskytujeme bezplatné doručení na 1 rok a také prodlouženou 30-ti denní záruku vrácení peněz na každou objednávku! Jsme rádi, že Vám můžeme nabídnout speciální nabídky, naše nejoblíbenější produkty si můžete pořídit za zvýhodněnou, věrnostní cenu. V neposlední řadě poskytujeme všem našim milým zákazníkům prioritní zákaznický servis!

2. Kolik stojí členství a jak dlouho je platné?
Zákaznický klub

Členství stojí 799 Kč na 1 rok. Za zakoupení členství obdržíte od nás osobní plastovou kartu, kterou můžete použít k získání slev v našem internetovém obchodě a po telefonu. Ke kartě získáte i dárkové poukázky v hodnotě 1950 Kč!

3. Vyplatí se členství v klubu?
Zákaznický klub

Jednoznačně. Během členství můžete ušetřit mnohem víc. Věrnostní slevy jsou dostupné téměř na všechny naše oblíbené produkty as kupony, které získáte s členstvím, si můžete užívat dalších cenových výhod. Čím více kartou nakoupíte, tím více ušetříte.

4. Kde mohu použít kartu a kupony?
Zákaznický klub

Vaši kartu a kupony akceptujeme v našem internetovém obchodě nebo telefonicky. Naši kolegové vám rádi pomohou získat ty největší slevy.

5. Jak získám přístup ke svému osobnímu účtu?
Zákaznický klub

Na stránce „MediaShop zákaznický klub“ našeho internetového obchodu budete potřebovat nejdříve 8-místné číslo karty a poté Vaši e-mailovou adresu (v případě nákupu karty online, bude k Vaší kartě přiřazena e-mailová adresa, kterou uvedete v objednávce). Pokud jste si kartu objednali telefonicky, po zadání 8-místného ID při prvním přihlášení budete moci k Vašemu účtu přiřadit e-mailovou adresu, kterou můžete použít k přihlášení iv budoucnu. Po přihlášení do svého účtu budou všechny Vaše slevy aktivovány.

6. Objednávám poprvé, jaké slevy mám očekávat, pokud si koupím i kartu?
Zákaznický klub

Pokud Vaše objednávka obsahuje věrnostní kartu, okamžitě získáte nárok na věrnostní ceny a dopravu zdarma. Slevy si pak můžete užívat ještě 365 dní po obdržení balíku.

7. Jak si mohu koupit online členství?
Zákaznický klub

Kartu můžete jednoduše přidat do nákupního košíku na této stránce a pokračovat v nákupu. Vámi vybrané produkty budou přidány do nákupního košíku za zlevněnou cenu za předpokladu, že mají věrnostní cenu. Pokud nejprve vložíte produkt do košíku, můžete si kartu objednat i před dokončením objednávky. Slevy budou připsány iv tomto případě.

8. Mé 1-leté členství se blíží ke konci, co můžu dělat?
Zákaznický klub

Děkujeme za projevenou důvěru a jsme rádi, že jste členem našeho klubu. Pokud se na této stránce přihlásíte do svého osobního účtu, uvidíte, kolik dní zbývá do vypršení platnosti Vašich slev. Doporučujeme vám obnovit si členství před vypršením jeho platnosti. Za tímto účelem najdete ve svém účtu samostatné tlačítko „prodloužit členství“. Použijte tuto funkci před uplynutím platnosti členství. Prodloužením členství se datum vypršení platnosti prodlouží o dalších 365 dní.

Objednávka

1. Jaký je postup nákupu?
Objednávka

Vyberte požadovaný produkt, klikněte na tlačítko "Objednat" a bude přidán do košíku. Produkt samozřejmě zůstane v košíku při dalším procházení, až do objednání.

Kliknutím na ikonu košíku v pravém horním rohu zobrazíte produkty v košíku. Pokud ho chcete odstranit, jednoduše klikněte na ikonu Koš.

Pokud se produkty, které chcete objednat, nacházejí v nákupním košíku a zkontrolovali jste jejich obsah, můžete pokračovat tlačítkem "Přejít na platbu". (Pokud chcete uplatnit kód kupónu, můžete jej potvrdit před stisknutím tlačítka "Přejít na platbu". Zadejte kód kupónu na příslušném místě a svou slevu můžete aktivovat také pomocí tlačítka "Ověřit kupón". Je třeba ještě zadat doručovací údaje. Po dokončení a odeslání objednávky vám zašleme potvrzení na vaši e-mailovou adresu s podrobnostmi a konečnou částkou balíčku.

2. Mohu změnit nebo zrušit objednávku?
Objednávka

Chcete-li upravit nebo zrušit již odeslanou a potvrzenou objednávku, pošlete žádost e-mailem ([email protected]) nebo kontaktujte náš zákaznický servis telefonicky na čísle 234 261 900, který provede úpravy nebo zrušení vaší objednávky.

3. Produkt, který chcete koupit není na skladě. Co můžete udělat?
Objednávka

Někdy můžeme mít dočasný nedostatek zásob. V takovém případě je namísto "skladem" na produktovém listu uveden datum nejbližšího naskladnění. Produkt je samozřejmě možné objednat i v tomto období, takže možnost získat produkt za aktuální ceny určitě nepromeškáte. Vaši objednávku můžete očekávat do 1-5 pracovních dnů po naskladnění.

4. Pokud se chceme zaregistrovat jako stálý zákazník, jak to můžeme udělat?
Objednávka

Věrnostní kartu si můžete objednat na stránce https://mediashop.cz/login-and-registration

5. Jsem už stálý zákazník, jak si mohu uplatnit slevy?
Objednávka

Na https://mediashop.cz/login-and-registration se můžete přihlásit zadáním 8-ciferného číselného řádku na zadní strany karty, pod čárovým kódem, a zákaznické ceny budou automaticky uplatněny.

6. Jaká záruka / garance platí na výrobek?
Objednávka

Ve smyslu ustanovení občanského zákoníku je záruční doba 24 měsíců.

7. Mám další otázky týkající se výrobků, na koho se mohu obrátit?
Objednávka

Náš zákaznický servis je vám k dispozici na e-mailové adrese [email protected] nebo na čísle 234 261 900

Uplatnění kupónů

1. Jak mohu použít kupón, který jsem dostal?
Objednávka

V košíku před objednávkou je k dispozici jedno malé políčko na zapsání kódu kupónu a na jeho uplatnění. Najednou můžete použít pouze jeden kupón, protože tyto slevy nelze kombinovat.

Doprava

1. Produkt je na skladě, kdy dostanu balík?
Doprava

V takovém případě náš sklad začne s balením balíku ihned po objednávce a v optimálním případě ho předá kurýrní službě následující pracovní den. Náš partner, společnost Česká pošta, obvykle doručí produkt do 2 - 3 pracovních dnů. Stručně řečeno, vaše objednávka vám dorazí do 1 až 5 pracovních dnů.

2. Kolik stojí poštovné?
Doprava

V případě objednávek nad 1500 Kč je 0 Kč! Za objednávky, které nedosahují hodnotový limit bezplatného doručení (tj. Do 1499 Kč), budeme účtovat poplatek za doručení ve výši 199 Kč.

3. Jak vím sledovat svou zásilku?
Doprava

Po předání balíčku našemu doručovacími partnerovi můžete svou objednávku sledovat na webu České pošty, s použitím čísla balíčku. Tato funkce je k dispozici na níže uvedeném odkazu
https://www.postaonline.cz/trackandtrace

4. Balík je neúplný, co mám dělat?
Doprava

V takovém případě co nejdříve nahlaste neúplné dodání na některém z našich kontaktů zákaznického servisu. Máte maximálně 30 dnů od obdržení této zásilky na nahlášení, po tomto termínu bohužel nebudeme moci řešit vaši reklamaci.

 

Platba

1. Z jakých možností platby si mohu vybrat ?
Platba

Momentálně si můžete objednat na dobírku v našem internetovém obchodě. Za balík můžete zaplatit u kurýra v hotovosti v době doručení

Vrácení zboží

1. Chtěl bych vrátit produkt, jaký je postup?
Vrácení zboží

Můžete ho vrátit do 14 dnů od přijetí (v případě členství v klubu stálých zákazníků do 30 dní) na tuto adresu: Mediashop GmbH, P.O. Box 9, Depo Brno 71, 600 10.

Požadované pro vrácení: kompletní obsah balení, produkt nesmí být opotřebovaný (pokud jste dostali dárek k produktu, vraťte ho prosím), vyplněný formulář žádosti (průvodný dopis), který se nachází ve spodní části faktury. (Uveďte možnosti ostatní, vrácení peněz s komentářem), pokud tento doklad nemáte již k dispozici tak ručně napsaný dopis s přesnými dodacími a fakturačními údaji a tel. číslem. Můžeme vyzvednout zásilky zaslané doporučeně bez dobírky, v opačném případě jsem nuceni zásilku odmítnout a odesílatel dostane balík zpět na vlastní náklady.

Vrácení platby: Pokud máte číslo bankovního účtu, vrácenou částku vám vrátíme na účet (v případě, že majitelem bankovního účtu není osoba objednavatele, nezapomeňte poslat a připojit osvědčení dvou svědků podle odkazu ve spodní části faktury). Pokud se neuvede číslo bankovního účtu, bude částka zaslána na fakturační adresu.

© MediaShop Česká republika.
All rights reserved.